Sunday, February 13, 2011

AGELESS™ Bio-Optima - AYAT ATAU PERKATAAN YG KITA DH BOSAN DENGAR & BACA

Apa yg sy belajar semasa AGELESS™ Bio-Optima Talk d Jelapang, antaranya.. Mr Tony Ng kata yg penyakit itu seperti PENCURI @ PERAGUT!! Bla kita lalai, kita tak berhati2, pasti kita akan jdi mangsanya.. maka benarlah apa yg dia smpaikan..

Kita selalu fikir atau ingat, bla benda tu terjadi pada org lain, ianya takkan terjadi kpd kita.. Kalau ada yg kena ragut, kita rasa, kita takkan jdi mangsa seterusnya, atau perkara itu takkan berlaku pada kita..

Bila kita melihat ada kemalangan, ada bala bencana, kita tak terfikir, atau mmg kita tk mau akui yg perkara buruk tu pun boleh berlaku kpd kita @ keluarga kita @ sahabat handai kita..

Jadi, jagalah kesihatan, ambik berat apa yg kita makan, sbb kita tak nmpak apa yg sedang rosak, sedang djangkiti di dlalam tubuh kita.. tau2 je, kena STROKE, KANSER, DARAH TINGGI, JANTUNG, dsb..

Beringatlah sbelum kena, mencegah itu lebih baik dri mengubati sbb bila dh terlambat, bila kita sudah berpenyakit, walau kita smbuh skali pun, hidup kita, diri kita takkan sama spt sebelumnya..

No comments:

Post a Comment