Sunday, February 13, 2011

AGELESS™ Bio-Optima - Testimony - Sakit Lutut

AGELESS™ Bio-Optima Kisah 1
Amat menggembirakan seorang anak (En. Mohd Husaini) apabila berjaya mengubati masalah kesihatan ibubapanya dengan izinNya. Bonda tersayang, Siti Mariam Koji telah menderita sakit lutut, kaki dan masalah saraf di kaki bertahun lamanya. Beliau tidak mengalami masalah kesihatan yang lain.

Baru-baru ini saya telah memberi sebotol Ageless dan beliau telah menggunakan supplemen ini sehingga habis. Hari raya idil fitri yang lalu saya menghadiahkan sebotol lagi. Alhamdulillah, bonda telah nampak dengan ketara kesakitan lutut dan kakinya telah banyak berkurangan. Kaki telah boleh dilipat dan berjalan juga kelihatan lebih pantas.

Kisah 2
Adik beliau, Muhammad Khairul Anuar juga mengalami masalah lutut dan telah menghabiskan ribuan ringgit untuk mengubati kesakitan lututnya. Doktor mengatakan bahawa cecair lututnya telah habis?. Saya telah menjual Ageless dengan harga promosi hari raya tanpa keuntungan dan hari ini mendapat sms memaklumkan saya bahawa suplemen ini sangat bagus kerana kesakitan lututnya berkurangan dan badan bertambah bertenaga. Beliau memesan sebotol lagi Ageless.

Ageless suplemen terbaik untuk merawat pelbagai masalah kesihatan manusia. Insya Allah..

No comments:

Post a Comment