Sunday, February 13, 2011

Testimoni - Membantu Merawat Demam Denggi, Gatal-Gatal Kulit, Miang-miang

DENGGI!! DENGGI MEMBUNUH!! Wainnalillah.. & Takziah dri akk buat kwn adik akk yg kehilangan isterinya semalam kerana Demam Denggi Berdarah. Menurut adik akk 10 org lagi jiran2nya KONFEM kena DEMAM DENGGI. Adik akk tinggal d Seksyen 7, Bandar Baru Bangi. Ageless, insyaAllah dpt membantu merawat DENGGI.

Agelessterbukti dapat menaikkan PLATELET COUNT kepada jumlah yg normal dlm tempoh 24jam. Banyak testimoni yg telah akk dengar dan baca. Akk mmg takut dgigit nyamuk kerana akk pernah kena DEMAM DENGGI, jdi mmg masih trauma wpun sudah 12 thn berlalu.. sakitnya, lemahnya, demamnya.. smuanya masih terasa.. kalau kita org dewasa yg kena, kita boleh beritahu d mana yg sakit.. tpi kalau kena anak2 yg kecik, tk pandai cakap lagi, kita kata dia demam panas biasa, tahu2 je dh terlambat.. menyessaal tk sudah.

Kalau demam denggi, 2 options shj, sembuh atau maut! kalau kena STROKE, kira2lah bil yg mendatang. Bla dh kena STROKE, ada yg sanggup atau terrrpaksa spent money beli alat mcm Dr.Jism smpai RM13K, ubat2an lagi, pergi balik hospit...al, pemeriksaan susulan, refleksologi, fisioterapi, massage laa, bla3.. tk tau laa brapa.. kena lak spend utk katil yg baik utk mreka yg terlantar d atas katil..


Tak kena tak tahu, bla dh kena, baruu nyesal.. dan masa tu akan kluarlah Statement : "Kalaulah aku.. " Adakalanya sedih dan kesal kerana sesuatu yg kita anggap remeh, akhirnya memberi IMPAK YG BESAR dlm diri dan keluarga kita..

Kisah 1
Pada 6hb Oktober yang lalu, YB Tn. Hj Taufek Abd Ghani Ahli Dewan Undangan Negeri Sembilan, Kawasan Paroi telah diwadkan di Hospital Salam (Senawang Specialist Hospital) kerana denggi berdarah. Beliau telah merahsiakan musibah ini dari pengetahuan umum sehingga ramai sahabat-sahabat beliau tidak mengetahuinya kerana YB tidak mahu menyusah dan merisaukan mereka.


Saya (Encik Mohd Husaini - pemberi testimoni ini) hanya mengetahui keadaan beliau pada 8hb Oktober 2010, lalu selepas maghrib saya bergegas ke hospital untuk melawat beliau. Saya membawa sebotol Ageless untuk dihadiahkan kepada beliau dan setibanya di wad, saya telah memaksa YB untuk memakan 6 biji kapsul dan memohon beliau meneruskan memakan Ageless sebanyak 6 biji pagi dan 6 biji petang demi untuk kesihatan beliau dan agar segera sembuh dari wabak denggi merbahaya ini.

Alhamdulillah beliau telah keluar wad pada 10hb Oktober setelah 48 jam mengambil Ageless. Saya tidak mengambil kisah tentang Ageless dan YB ini sehinggalah saya mendengar testimonial puan Serena Ong di Ipoh. Baru-baru ini saya menelefon YB bertanya tentang kemujaraban Ageless ini terhadap wabak denggi yang dihidapinya tempoh hari. YB mengakui bahawa Ageless mempercepatkan kesembuhan beliau dari denggi.

Kisah 2

Suami Serena Ong dari Pulau Pinang juga telah mengidapi denggi. Suami beliau berada dalam keadaan kritikan kerana kiraan platelet yang sangat rendah. Dalam 48 jam juga beliau telah pulih dari wabak merbahaya ini.

Tiada ubat dan vaksin khusus untuk wabak denggi sehingga kini. Ageless, Tocotrienol dari kelapa sawit ini yang merupakan anti-oksidan, anti virus, bakteria dan fungus menjadi penawar mujarab untuk wabak denggi untuk semua. Insya Allah. :)

No comments:

Post a Comment