Sunday, February 13, 2011

Tak Kenal Maka Tak Cinta AGELESS Bio Optima - 23/08/2010

Kwn, Pn. Nor Zanariah rekemen Ageless  ni pada akk. baru 3-4hari tahu pasal Ageless ni. dh ode, nk try sbb bukan hanya utk lebatkan smula rambut, tpi jugak utk awet muda.. mungkin ramai yg kata, kak sheila ni kan dia duk amalkan Margarita..., tpi kenapa skg Ageless pulak? sebbnya akk terpaksa carik alternatif yg lain kerana stokis produk margarita dh tutup d sremban. nk piiiii smpai KL, tk sanggup.. akak baca info pasal Ageless ni, waah! MARVELES.. mmg tepat utk gantikan Margarita dan mmg stok Margarita utk diri akk dh abis. Ageless Malaysian Mad.. guna minyak kelapa sawit. nk tau lebiiih terlanjut, teruskan membaca ye..

Baru-baru ini, satu penyelidikan telah dijalankan di Pusat Pengajian Farmaseutikal Sains , Universiti Sains Malaysia (USM) dan ia telah menunjukkan bahawa Tocotrienol yang terdapat dalam Ageless Bio-Optima menolong untuk mencegah pengguguran rambut dan menggalakkan pertumbuhan rambut.

Memandangkan penyelidikan ini berjaya, baru-baru ini "United States Patent and Trademark Office" telah memberi paten kepada Ageless Bio-Optima sebagai satu formulasi yang menggalakkan pertumbuhan rambut dan mencegah pengguguran rambut. Oleh itu, jagalah rambut anda dengan baik dan amalkan tabiat pemakanan yang sihat bersama denganAgeless  Bio-Optima untuk pertumbuhan rambut yang sihat dan semula jadi!! Selain itu Ageless Bio-Optima (tocotrienols) adalah : SUPERB vitamin E anti-oxidant , anti-ageing, anti-virus, anti-bakteria & anti-fungus bahan semulajadi kelapa sawit yang membantu mengawal berbagai penyakit. Anti-oksidan adlh sgt penting, kajian tlh munjukkan bahawa Vitamin E (Tocotrienol & Tocopherol) adalah pilihan terbaik untuk memerangi penyakit jantung. Mengandungi 50mg Tocotrienol (super-antioksidan semulajadi yang poten dari keluarga Vitamin E) Manfaat Ageless:- Mengurangkan paras kolesterol - Mengurangkan tekanan darah tinggi - Memulih arteriosklerosis (penyumbatan saluran arteri) - Melindungi daripada ischemia - Menghalang pengumpulan platelet - Anti kanser and menghalang pertumbuhan tumur - Memperlahankan proces penuaan dan melindungi kulit dari kerosakan pancaran UV.Kandungan Ageless : (setiap softgel mengandungi 50% Tocomin)

- d Alpha Tocotrienol 15.38mg
- d Gamma Tocotrienol 28.20mg
- d Delta Tocotrienol 6.42mg
- d Alpha Tocoferol 22.90IU
- Plant Squalene 12.82mg
- Phytosterol Kompleks 5.12mg
- Phtocarotenoid Kompleks 90.00ug

No comments:

Post a Comment